Reportáže akcí

Filtrování obsahu

Nahled

Páteční pololetní volno jsme strávily dobrými skutky.  Od klubovny jsme šly pěšky 12 km na Haldu Emu a po cestě jsme splnily spousty dobrých skutků. Na Haldě jsme si zahrály e-mail a po cestě zpět Moskomora a Sponku.

26.01.2019 - 26.01.2019

Uf, dneska byl náročný den. Ráno u klubovny na holky čekala šifra s dopisem od Foglara a obálky s kousky map, které je dovedly na 5 míst v Ostravě, kde vždy dostaly kousek papíru. Když papírky slozily, byl to portrét právě Foglara, kde z druhé strany měly další vzkaz o tom, ze se mají vydat do Haje ve Slezsku. Tam vzaly dalsi kus nápovědy a vydaly se do Frýdku - Místku k zámku. Zde musely odpovědět na otázky tykajici se Foglara. Když to splnily správně, vyšlo jim slovo, kam se mají dostat a dokončit etapu. Když jsme čekaly ještě na poslední skupinku, zahrály jsme si par her, byly si prohlédnout zámek a ochutnaly zámeckou cukrárnu. Byl to den plný zážitku, mrznutí a velkého boje o první místo!

1. Jablka

2. Jahody

3. Banáni

zúčastnily se: Kiki, Čert, Žužla, Ufona, Hřebíček, Dájinka, Liška, Bahínko, Elis, Malina, Ovečka, Kló, Schodík, Cukřík a Trdelník

Nahled

Deskovky! ? Zahrály jsme si Ligretto, dostihy a sázky, hru s obchodem, zvukové pexeso, scrabble a krycí jmnéna, bylo to moc fajn odpoledne :)

zucastnily se: Kiki, Žužla, Malina, Hřebíček, Liška, Ovečka, Cukřík, Nicky, Bebe, Elis, Kló, Beruška, Trdelník, Bahínko, Dajinka

11.01.2019 - 13.01.2019
Nahled

Celý víkend jsme strávily na skautské chatě Vanaivan v Kopřivnici. Tento víkend jsme hrály tolik her, že už si ani nevzpomínám co všechno. Ale takové větší hry jako  živý Packmen, sbírání kartiček své barvy, hádání písniček, šifrovací štafeta, hadání čísel, speciální obíhana, terapeut a spoustu dalšího, taky jsme si udělaly výborné jídlo a prohlídly si zriceninu hradu Šostýn.

Nový rok jsme započaly dobrým skutkem a to tak, že jsme šli dělat každoroční Tříkrálovou sbírku. Tento rok jsme nešly do Staré Bělé, ale do Zábřehu. Udělaly jsme 5 skupinek a vybraly dost penízku na pomoc do hospiců, bezdomovcům, sociálně slabším rodinám aj.

zúčastnily se: Kiki, Cukřík, Nicky, Žužla, Andílek, Elis, Čert, Dája, Terezka, Ovečka, Malina, Hřebíček, Schodík, Liška, Ďáblík

Nahled

Dneska jsme v klubovně zapálili svíčky betlémským světýlkem, rozdaly si dárečky, šly do domova důchodců zazpívat pár koled a předat Betlémské světýlko. Po návštěvě DD jsme hrály nové deskové hry a udělaly si oběd. Po obědě se zahrála pantomima a šlo se domu

14.12.2018 - 16.12.2018

O víkendu jsme jeli s celým střediskem na vánoční výpravu do Hodoňovic. Cestou tam i zpátky jsme jeli autobusem, který řídil náš střediskový vedoucí - Vědec.
Jelikož vlčat a světlušek stále jen přibývá, tak jsme páteční večer strávili hraním seznamovacích a jiných her. V sobotu dopoledne jsme přichystali velkou hru, kdy týmy po 3 (1 vlče/světluška, 1 Pomněnka, 1 skaut) měly za úkol najít 10 dárečků od Ježíška. Odpoledne jsme pak s holkama udělaly další etapu, tentokrát na K. J. Erbena, kterou opět vyhrály Jahody. Po etapě a štědrovečerní večeři se udělovaly Březové lístky. Tento rok je obdrželo dost členů i vedoucích - 1. stupeň: Žužla, Schodík, Malina, Liška, Ovečka, Hřebíček, Kostík, Veverka; 2. stupeň: Smíchus; 3. stupeň: Kiki, Čert, Arašíd a 4. stupeň: Vědec. Zbytek večera jsme si rozdali PFka, hráli scénky na téma Hvězdice, hráli na kytaru, zpívali a jedli cukroví. V neděli jsme si stihli zahrát ještě pár her, pouklízeli jsme celou chatu, najedli se a jeli autobusem domů.

Jelikož jsme si na výpravě popřáli krásné Vánoce, tak je teď přejeme i vám všem. Přejeme vám krásně prožité Vánoce, plné klidu a pohody a všechno nejlepší v roce 2019, hlavně zdraví!

Fotky z výpravy : https://43divcioddil.rajce.idnes.cz/Vanocni_vyprava_2018/#

Nahled

V pátek jsme navštívily v centru Ostravy muzeum hraček a po té jsme si prošly vánoční trhy, které jsme si mohly lepe prohlédnout než minuly týden.

První adventní neděli jsme strávily na bazéně v Porubě a po té se jsme šly na rozsvícení Vánočního stromečku v centru Ostravy.

zúčastnily se: Kiki, Žužla, Křeček, Andílek, Trdelník, Elis, Barča, Veverka, Nicky

23.11.2018 - 25.11.2018
logo
16.11.2018
Nahled

V pátek jsme byly společně v kině na Fantastickè zvířata dvě a až na neposedné publikum jsme si film moc užily. :)

zúčastnili se: Kiki, Vědec, Čert, Malina, Hřebíček, Ovečka, Liška, Schodík, Terezka, Já, Drujda, Elis, Andílek, Kló, Trdelník a Nicky.

Tento víkend jsme strávily ve Zlatých horách, celý víkend probíhala etapa, tentokrát pohádky Bratří Grimmu. Nakonec vyhrály Jahody, druhé byly jablka a třetí místo patřilo Banánům. Na krásné dřevěnce jsme hrály spoustu her, jak na pobavení, tak na logiku a všímavost. V sobotu jsme byly na výletě v Zlatorudných mlýnech a večer se plnily čtyři sliby, jeden svetluškovský- Elza a tři skautské- Cukřík, Nicky a Beruška.

Zúčastnily se: Kiki, Žužla, Hřebíček, Liška, Ovečka, Malina, Ďáblík, Cukřík, Nicky, Beruška, Trdelník a Elza

logo

Brzo ráno se sešlo 10 týmů u klubovny, všichni připraveni na vlastní kůži si prožít náročnou práci skautů z dob počátku naší země. Po vysvětlení pravidel a předání obálek se týmy rozprchli k poštám, všichni podle svého nejlepšího úsudku tak, aby stíhali obejít co nejvíce míst. Trasa byla pro týmy mnohdy náročná a neobešla se bez komplikací, stejně jako jednotlivé zastávky na poštách, při kterých bylo občas zapotřebí "bojovat" s nepříliš ochotnou obsluhou přepážky. Nakonec se však všem podařilo doběhnout zpět do klubovny včas a úspěšně tak splnit zadaný úkol. Pak už následovalo vyhodnocení a předání cen vítězům! :)

Zde je vyjádření vítězného týmu k bojovce: Nechybělo nic - smích, slzy, běh, pot, cesta vlakem, tramvají a busem, dobré jídlo, návštěva zvláštní nádražní hospody. Pocity štěstí se střídaly s pocity beznaděje...prostě tam bylo vše... a završení krásnou výhrou. 1. Místo yes! Za 100 let to dáme znova ??