Reportáže akcí

26.01.2018 - 28.01.2018
19.01.2018
Nahled

V pátek jsme se sešli v menším počtu než obvykle, ale to nás neodradilo užít si výpravu na chatě Modřence. Tentokrát jsme jeli na výpravu i se skautkama ze Staré Bělé , i těch nebylo mnoho. Na chatě byla velká zima, takže jsme si museli poradně zatopit. Večer jsme se navečeřeli, záhrali pár seznamovacích her a šli spát. Ráno po budíčku si skupinky udělaly snídani a všichni jsme se vydali na Velký Travný, zastavili jsme se u lyžařské sjezdovky, kde jsme si zahráli hry jako např. Dámy a páni, trojnožku nebo buldoka. Po té jsme se vydali nahoru, cesta byla opravdu náročná, díky prudkému stoupání. Když jsme vyšli k Pomníku, holky ze Staré Bělé se rozhodly, že dál už s nama nepůjdou, ale my jelikož jsme chtěly splnit výzvu do mezioddilové soutěže , tak jsme se nevzdaly a šly dál. Cesta už pak byla spíše procházka , ale řekly jsme si ze dojdeme jenom na Malý Travný, ten jsme, ale nějak záhadně obešly , takže jsme došly až na úplný vrchol Travného a byly jsme rády. Na zpáteční cestě jsme už trochu mrzly, ale to nikoho neodradilo vyzkoušet sníh , který byl pod vrcholem a tak jsme se klouzaly - někteří po zadku, jiní po pláštěnce, ale nejlepe to šlo Schodikovi a Hřebíčkovi na igelitu. Když jsme dorazily do chaty, čekal na nás výborný kuřecí vývar. Po obědě jsme chvíli odpočívali hraním deskovych her, u nás starších to bylo hlavně Ligretto, u holek spíše UNO nebo Dobble. Po deskovkách holky čekala vyšetřovací bojovka. Nejdříve musely najít po chatě 10 asociací různých obrázku , které jim dávalo jedno slovo, když na to přišly , mohly se vydat ven hledat vraha. Všechny  skupinky na to přišly. Po večeři, jsme si zahráli dva způsoby Městečka Palerma, mrkacího vraha a parlament. V neděli ráno jsme trochu zaspali a tak jsme nestihli snídani a dělali jsme rovnou oběd. Po obědě se poradně uklidila celá chata a šlo se na autobus, který v pořádku dojel na ÚAN, kde už čekali rodiče.

Účast:

Pomněnky- Kiki, Žužla, Šušu, Tom, Schodík, Hřebíček, Šmoulinka, Elis, Cukřík a Prcek

Slunečnice- Domka, Klárka, Míra, Mařena, Eliška, Marťa, Anežka a Terka

Nahled

Dneska se každá skupinka vydala jiným směrem podle mapky, kde jsme procházeli baráčky a zpívali Tři krále, lidé nám dali penízky do kasičky a my jim dali kalendáře, cukr a napsali jim na dveře K+M+B 2018. Letos naštěstí nebyla taková zima jako loni, takže jsme si to i užili.

08.12.2017 - 10.12.2017
logo

V pátek jsme se všichni sešli na nádraží Ostrava-Svinov, odkud jsme jeli do Olomouce a poté na Smilov. Jakmile jsme vystoupili z vlaku, čekalo nás překvapení a to velká hromada sněhu. Na chatě byla velká zima atak jsme si zatopili. Večer se začal dělat bramborový salát. A jako začala Mikulášská víkendová hra. Úkolem oddílu bylo najít peklo. Když 5 ledí z jednoho oddílu hodilo na kostce číslo 3, mohli se jít vydat hledat Mikuláše, který jim řekl, kde se peklo nachází, jakmile peklo našli, museli zpět do chaty donést svíčku na co nejméně zapalených sirkách. ( 1.místo-Pomněnky, 2.místo-Vlčata, 3.místo-Kluci ). Ráno, po rozcvičce, jsme se všichni společnbě nasdídali a začala druhá etapa Mikulášské hry. Úkolem bylo si opsat recept, který byl kolem chaty, recept byla šifra, kterou když vyluštili, tak jim vznikla odpověď, která jim řekla, čim  zničí peklo (básni nebo písní). ( 1.místo- Vlčata, 2.místo- Pomněnky, 3.místo-Kluci). Holky po etapě měly na hodinu zavázané oči, do mezioddílové soutěže, hrály jsme hry a pak šly po slepu i vařit polévku. Po hrachové polévce následoval odppolední klid, který jsme s pomněnkama využily na nacvičování divadla. Po obědě se šli všichni projít s Vědcem k lomu, po cestě si zahráli štronzo a museli postavit sněhuláka. PO procházce byla další etapa, kde cílem bylo si vybojovat obálku s intrukcemi o básni či písní. ( 1.místo- Kluci, 2.místo- Poměnky, 3.místo- Vlčata). Před večeří měly holky krále uzlů, taktéž do mezioddílové soutěže. Na večeři byl bramborový salát s rybími prsty. Po večeři jsme šli všichni do společenské místnosti, kde měl pro nás Judas připravenou televizní soutěž, u které jsme se parádně všichni pobavili a taky museli hodně zapřemýšlet. Ráno nás čekala poslední etapa a to zachránit děti z pekla. A to tím, že v chatě byli tři stanoviště (Origami, skládání oblečení, vyhledávání informací) , jakmile splnili všechny tři stanoviště, mohli vyběhnout za Mikulášem, kterému museli říct báseň či píseň, kterou se museli naučit. Když jim to Mikuláš schváli, běželi dolů do pekla, kde je ale občas popáleli čerti a museli se jit k brodu schladit, když ale v pekle byl už celý oddíl, mohli říct znova tu báseň či píseň aby odehnali čerty, vzali dítě a vrátili se do chaty. (1.místo- Pomněnky, 2.místo-Kluci, 3.místo-Vlčata). Holky před obědem měly ještě štafetu, kde si posílalá morseovkou zprávu 20 písmen. Na oběd jsme si dali teplou polévku a dojedl se salát. Po obědě nás čekal už jenom úklid. Rozdali jsme jídlo, které zbylo a jeli jsme domů.

Celkové pořadí hry:
1. Místo- Pomněnky
2. Místo- Včata a Kluci

logo

Sešly jsme se v sobotu odpoledne. První úkol bylo vyzdobit klubovnu na Vánoce, poté se konala další etapa - Vše co potřebuješ s sebou na loď. Holky musely sehnat věci které se jim budou hodit na lodi, mezi to patřilo samozřejmě i jídlo, a tak si holky udělaly večeři. Večer jsme si rozdaly zbytek textu na divadlo a nacvicovaly jsme. K spánku jsme si pustili film Narnie a šli spát. Ráno když jsme se vzbudily, tak jsme se nanidaly a opět nacvičovaly. Před koncem jsme poradně uklidily celou klubovnu a daly si pizzu. Pak jsme se už všechny rozdělily a šly domu.

16.11.2017

Oddílovku jsme strávili nacvičováním textu na divadlo. Potom jsme si zahráli pár her.

logo

Družinový závod spočíval v tom, která družinka se co nejrychleji se splněnými úkoly dostane zpátky do klubovny. Po cestě holky vyráběly dalšího člena družinky, kladly otázky cizím lidem, plnily dobré skutky a potěšily rodiny s dětmi zazpíváním písničky. Nakonec musely vyjít s penězi, aby se najedla celá družinka. Závod dopadl skvěle, všem se podařilo splnit co bylo v jejich silách a všichni jsme se sešli v klubovně. Někteří uvařili oběd a  začali jsme cvičit divadlo.