Reportáže akcí

Filtrování obsahu

logo

V pátek jsme měly hračkovou Oddílovku, donesly jsme si nejoblíbenější hračku, popovídaly o ní a poté jsme hračky schovaly a měly napsat, co nejvíce si jich pamatujeme. Poté jsme hrály divadlo a nakonec v rámci celoroční hry jsme se ocitly v čínské fabrice na hračky a měly jsme jich vyrobit co nejvííce za co nejkratší čas!

Věrka

Včera jsme my Pomněnky ze 43.oddílu jsme měli výpravu s rodiči na nejvyšší horu Beskyd a to na Lysou horu. Sešlo se nás 8+ jedna maminka, tatínek a bráška. Takže nás šlo jedenáct. Vyšli jsme z Ostravice kolem opičárny a dál. Na horu jsme šli 4 hodiny, po cestě jsme hráli hry jako například "štronzo" a taky blízko a daleko. Asi v polovině cesty na krásně zasněžené louce jsme se zastavili a zahráli si "Eskymáckou hoňku" a taky "Buldoga" , her se skvěle zhostili i rodiče. Na vrchu jsme si pohladili "hladicí bod" a šli se najíst a ohřád do hospůdky. V hospůdce jsme se zdrželi hodinku. Zahráli jsme si rukovou a šli znova k vrcholu kde jedna z našich pomněnek se stala světluškou po cestě dolů jsme viděli západ slunce a tak neskutečný výhled a 4 barevné nebe, nádherně pohádkové zasněžené stromy a ty tvářičky šťastné že už to mají za sebou. Dolů jsme to seběhli za hodinku a šli na vlak . Všem oddílům doporučujeme ! Krásný zážitek jsme si odnesli:) Kikina
17.01.2014
logo
sešlo se nás celkem 16 a pejsek. do tělocvičny jsme se krásně prošly lesem a tam jsme se převlékly do sportovního. Na rozehřátí jsme si zahrály vybišu, kdy nám Lucky pořád kradl balon. Ale o to to bylo zajímavější. Dále byla etapa Německo, kdy jsme odpovídaly na otázky o tomto státě. byly jsme šikovné, tak jsme si za odměnu zahrály ještě boj o hrad a zadečkovou hoňku. převlékly se a s klasickým štěbetáním se vrátily ke klubovně
prohlídka Tatry byla super, holky poté měli za úkol zjištovat nějaké informace a vedly si skvěle! moc se nám líbilo auto, které procestovalo svět. Měly jsme trošku času, tak jsme chtěly na Šostýn, ale spletly jsme s horu a došly jsme na Bílou, kde na nás čekala zavřená rozhledna, zahrály jsme hoňku a doběhly na autobus doslova ss odřneým nosem od Hvězdičky :)
Nahled
Skautský vánoční den - v sobotu 21.12. ráno jsme na nádraží vyzvedli Betlémské světýlko, které jsme pak roznesli po okolí klubovny. Dívčí oddíl navštívil i domov seniorů. Pak jsme do lesa zanesli ke krmelci suché rohlíky pro zvěř. Abychom neumřeli hlady my, uvařili jsme si hrachovou polévku. Následoval přesun do kulturního domu Akord, kde jsme měli pronajatý sál. Nejprve jsme si mysleli, že to bude pro nás velký prostor, ale účast současných i bývalých členů a rodičů byla tak obrovská, že jsme se do sálu sotva vešli. Některá vystvoupení byla lehce dadaistická a patří obdiv všem divákům, kteří vydrželi až do konce! Všichni vystupující se snažili o stošest a vůbec nevadí, že se něco občas nepovedlo. Příští rok to určitě bude dokonalé.
logo
Tato výstava byla na slezskoostravském hradě, podívaly jsme se na betlémy, na náměsí na živý betlém. V klubovně jsme si ddali cukroví a měli jsme etapu Izrael.
06.12.2013 - 08.12.2013
Nahled

6. - 8. 12. 2013 se uskutečnila tří denní Mikulášská výprava s celým střediskem "Modrý šíp" na chatě Moravka - Bebek. V pátek jsme přijeli pozdě večer a na rozdíl od Ostravy bylo všude plno sněhu. Když jsme došli na chatu vybalili jsme si batohy, zatopili v krbu, zahráli jsme si pár her a šli spát. Ráno jsme vstali a běželi na rozcvičku, potom jsme šli na nástup a pak jsme posnídali chleba se sýrem. Dopoledne jsme se vydali na procházku na Visalaje, tam jsme si zahráli pár her jako například Eskymáckou hoňku a šli zpět. V chatě jsme si dali polévku a hráli pár her a nacvičovali scénky a zpívali koledy. Večer jsme opět hráli hry a předváděli scénky a vymyšlené hry. Potom nás navštívil Mikuláš s Čertem a museli jsme přednést básničku nebo zazpívat písničku, za to jsme dostali bonbonky a ti co nic neuměli dostali vařechou. A pak jsme zapálili svíčky a zpívali u kytary písničky i v jiných jazycích. Byli jsme unavení a tak jsme šli spát. Ráno opět na rozcvičku a hráli koulovanou a pak opět nástup. Po snídani jsme se sbalili a vydali se na zastávku Visalaje bez batohů, které se nám vezli autem. V autobuse jsme hráli Inteligentní slovní fotbal. Na zastávce v Ostravě jsme si vyzvedli z auta batohy a rozešli se všichni domů.

Smíchus a Kikina

logo
V tělocvičně jsme měli úsek Maďarsko a poté jsme se přesunuli do klubovny, kde už na nás čekala Věrka. Bohužel ta byli i roveři a kluci, ale kluci nám nevadili,, protože jsme s nima hráli hry a dělaly hlouposti dlouho do rána. ráno jsme se sbalily, uklidily a na oběd jsme byli doma!
Sešlo se nás celkem 12, za což jsem ráda, neboť počasí vypadalo všelijak. Vystupovali jsme na nádraží ve Veřovicích, odkud jsme se vydali směrem na Javorník. Jelikož jsme si nebyli úplně jisti, zeptali jsme se kolemjdoudích na cestu a ti nám poraditi zkratku. Zkratku, díky které jsme minuli Javnorník a vydali se cestou do frenštátu. Brzy jsme se však zorientovali a z posledních sil se vyšplhali nahoru. Tam jsme si dali polévku - zelnou nebo se speciální hokaidó čočkou (fazolemi) zahráli jsme si úsek v maďarštině, koukli se z nově postavené rozhledny a vydali se zpátky. Všem to moc klouzalo a tak byly i snahy jezdit po blátě na igelitových pytlících, ale moc to nešlo a byli jsme špinaví až za ušima. V autobuse jsme málem zapomněli vlajku, ve vlaku se kiki zamilovala a zbytek oddílu dělat hlouposti. na nádraží Ostrava - Střed si děti vyzvedli rodiče a hurá domů!
08.11.2013
logo
Rozdělili jsme se do 4 družin a bojovka po lese mohla začít, běhali jsme po stanovištích a plnili úkoly jako uvázat uzly, morseovku a další :) poté přijel Paul a dovezl sladkosti a bylo vyhodnocení a odměny a domů!
26.10.2013 - 30.10.2013
Nahled

O podzimních prázdninách (26. – 30. 10. 2013) jsme se celé středisko „Modrý šíp“ vydali na pět dnů do Prahy. Oddíl „Šipek“, což jsou vlčata a světlušky, měl vypůjčenou klubovnu v Kobylisích. Dívčí oddíl „Pomněnky“ a náš chlapecký oddíl „Modrý šíp“ měli propůjčenou klubovnu na Žižkově (byla to bývalá masna). Kde náš chlapecký oddíl byl: První den jsme šli společně s Pomněnkami na Pražský hrad a ke kyvadlu. Druhý den, už sami, jsme se vydali na Vyšehrad, kde jsme si mimo jiné prohlédli hrob Antonína Benjamina Svojsíka a cestou zpět jsme se zastavili v muzeu LEGA. Večer jsme měli celostřediskovou bojovku na Staroměstském náměstí. Třetí den jsme si zašli na bazén a do poslanecké sněmovny, protože byl den otevřených dveří. Večer jsme se podívali na Petřín a prohlédli si noční Prahu. Čtvrtý den jsme strávili v technickém muzeu a zašli do JUNshopu. Pátý den, to byla středa, jsme jeli vlakem domů. Bylo to super a už se všichni těšíme, až tam pojedeme s oddílem znova. fotky na: https://www.facebook.com/modry.sip.ostrava/media_set?set=a.525766010846550.1073741831.100002394670355&type=1
Smíchus

Na podzimní prázdniny jsme se všechny oddíly z našeho střediska vydali do Prahy... Náš oddíl Šipek měl samostatnou klubovnu a program.. Navštívili jsme spoustu muzeí, výstav a různých památek....Nechyběla ani společná bojovka..Po pravdě jsme měli všichni prochozené podrážky, ale zvládli jsme to.. Už se těšíme na příští výpravu do Prahy
Barča

12.10.2013
logo
Cestování bylo zdlouhavé, ale potkaly jsme čarodějnici s pavoukem na hlavě :) na místě jsmme se rozdělili do skupinek a chodili samostatně. viděli jsme 3D kino, spoustu dinosaurů a vozili jsme se v autě. Jako bojovka byl Černobyl (Ukrajina) vyhráli Cesťáčci. Potom jsme si dali svačinku a vydali se domů :) cestou do klubovny jsme ještě dělali přítahy a hráli štronzo :)
Sešly jsme se všechny holky 13+, cestou jsme nabraly kikču v ostravici. Cestou jsme zašly na opičárnu a vyrazily. Čertovi se zalíbila cesta přímo nahoru přes les a my šly za ní. docházely nám síly, ale zvládly jsme to. Nahoře jsme si daly polévky, špagety, guláš - zkrátka kdo co chtěl :) á pak honem dolů :)